wtorek, 24 kwietnia 2012

Light też się wita... :D

Hmm...<spogląda w dół> Ja kogoś terroryzuje? Nie, nie możliwe D: Ja? Ja jestem grzeczny ^^ Te różki to tylko aureolkę podtrzymują...ale wróćmy do tematu...dałem się jej przedstawić...a co ze mną? Oto "Light-o-pedia"!

A więc, jak już wiecie jestem Light. Jestem współautorem tego cudownego miejsce, odkrywca cudownych kotków z tła tego bloga i niedługo jednogłośnie wybranym najzabawniejszym prowadzącym tego bloga. Zainteresowania? MMA głównie, do tego dodajmy Sports Entertaining i mamy cudny mix x3 Czego słucham? Praktycznie wszystkiego co mi się spodoba :) O reszcie faktów przekonacie się niedługo, kiedy Yochimu padnie ofiarą własnych słów...tak, jestem tego pewny. Czemu? Bo ona często daje wykorzystywać jej słowa przeciw niej ^^ To Tylko Kwestia Czasu... ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz